خانه ی عاشقان







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اس ام اس عاشقانه sms

من هنوزم از بازي كلاغ پر می ترسم! می ترسم بگویم تو، و تو آرام بگویی پر!

 


 

نایت اسکین

بزرگترین بازنده زندگی کسی است که نمیداند قلب چه کسی برایش می تپد

نایت اسکین
 

نگاهت شکست ستمگریست و چشمانت به من گفتند که فردا روز دیگریست ...


 

نایت اسکین

عزیزم حسادت نکن ، این که بعد از تو بغل گرفته ام ، زانوی غم است !


 

نایت اسکین
 

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت ، شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد .


 

نایت اسکین
 

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد ، اگر باران بند بیاید از این خانه می روم .


 

نایت اسکین
 

از درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری .

نایت اسکین

پایان عشق واقعی گریه نخواهد بود ، چون عشق واقعی پایانی نخواهد داشت
 

نایت اسکین
 

هيچ رقيبى ندارم / جزآيينه / که هر روز تو را نگاه ميکند / او را هم شکست خواهم داد
 


 

نایت اسکین
 

میگم دوستت دارم نگو نظر لطفته چون نظر لطفم نیست نظر دلمه


 

نایت اسکین
 

از با تو بودن برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور نمیکنم .
 


 

نایت اسکین
 

دنیایم را میدهم برای لبخندت،هراسی نیست شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است.
 


 

نایت اسکین
 

آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند.....!

نایت اسکین

دوستت دارم ها رو بگین قبل از اینکه به دوستت داشتم تبدیل بشن ...

 


 

نایت اسکین
 

گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم...


 

نایت اسکین
 

اگه رفتی دیگه بی تابم نکن ، دنیا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن..


 

نایت اسکین
 

صداقتت را دوست می دارم هر چند سخت در اشتباهی آنچه را که صادقانه بر زبان می آوری


 

نایت اسکین
 

اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو


 

نایت اسکین
 

برای دیدن تو چشم میکند گدایی / به خدا که این گدایی ندهم به پادشاهی

نایت اسکین

سر کلاس پای تخته با یه تیپه شلخته با خط خوش نوشتم زندگی بی تو سخته

 


 

نایت اسکین
 

شاديهايم هديه به تو ، كم بودنش را بر من خرده مگير ، اين تمام سهم من از دنياست


 

نایت اسکین

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.


 

نایت اسکین
 

دم به دم ساعت به ساعت یادتم ، گر خوشم یا ناخوشم در هر دو حالت به یادتم.


 

نایت اسکین
 

اي صميمانه ترين آيت مهر! باصميمانه ترين ياد به يادت هستم.


 

نایت اسکین
 

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من، دل من می داند و من دانم و دل داند و من.


 

نایت اسکین
 

اگه انگور سیاه بودی ازت شرابی میساختم که تا آخر عمر مست تو باشم.

نایت اسکین

آنقدر عزیزی که برگ های درختان برای بوسیدن رد پایت ، لحظه شماری می کنند...

 


 

نایت اسکین
 

ممکنه ما گلی را دیر یاد کنیم اما محاله عطر خوشش را از فضای دلمون پاک کنیم


 

نایت اسکین
 

خوشبختی را در همین لحظه باور کن لحظه ای که دلی بیاد توست


 

نایت اسکین
 

کوتاه ترین کلمه دنیا I شیرین ترین کلمه دنیا LOVE عزیزترین شخص دنیا YOU !


 

نایت اسکین
 

عشق تنها میکروبی است که از راه چشم سرایت میکند...


 

نایت اسکین
 

از ماضی ها و مضارع ها خسته ام / دلم حال ساده ی با تو بودن را می خواهد.

نایت اسکین

اي هميشه جاودانه در ميان لحظه هايم ، غصه معنايي ندارد تا تو ميخندي برايم!

 


 

نایت اسکین
 

بخار شيشه ايم ، نازمون کني اشکمون در مياد چه برسه فراموشمون کني


 

نایت اسکین
 

شرط دل دادن دل گرفتن ، وگرنه یکی بی دل میشه اون یکی دو دل.


 

نایت اسکین
 

چو عاشق میشدم گفتم ربودم گوهر مقصود را ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد


 

نایت اسکین
 

درعمق آرزوی من است که دروجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک یاد


 

نایت اسکین
 

فاصله گرچه دستهايمان را جداكرد ولی خوشحالم جرات ندارد بدلهايمان نزديک شود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط امیر حسین در 15:44 | |